1 Mars

...måste ju vara officielt vår nu eller? Det är iallafall 10plusgrader ute, det är mulet men ljust och väldigt vårlikt ute. Man blir helt lycklig i själen av vädret.
Läste att det skulle bli minusgrader i helgen igen...bara några enstaka, hoppas det inte håller i sig allt för länge för nu vill jag packa ner vinterkläderna och plocka fram jeansjackan, skinnjackan, tygskorna..
Tänk vilken lättnad för kidsen att kunna springa och leka utan stora overallen och klumpiga stövlar och massa vantar och skit...nä skynda dig våren..vi längtar efter dig.
.
Jag ska strax bege mig till jobb, känner inte alls för det. Är sååååå sugen på att ändra bana TOTALT! göra något jag blir glad över. Jag älskade att gå till jobbet i somras men ju mer jag är där desto mer känner jag att det inte är vad jag vill syssla med.
Det är ju inte så att jag vantrivs men jag vill byta yrke eller arbetsplats iallafall...förnyelse..hitta det jag vill pyssla med =).
.
Efter att jag lämnat barnen på förskolan i förmiddags, gick jag bort till gymmet och körde ett lagom pass. Är fortfarande rätt så hostig och snorig så jag tog det lugnt men tillräckligt för att vara helt slut i kroppen nu. Benen är helt slut efter alla mina knäböj och utfall och 25 minuters joggingen.
.
Hade ingen lunch hemma så det blev 3 hemmabakta kanelbullar, lite gottis och ett glas pepsimax. Bra va?! Dålit samvete såklart men det borstar jag väck från mina axlar och tar nya tag. Jag åt iallafall en bra frukost =).
(gamla bilder men likadana kläder som jag hade innan idag, skönaste och bästaste!)
Nu måste jag skynda mig till bussen!
Ha en bra dag.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0