Dag 3

Är inne på dag tre utan sötsaker. Skåpet är full av lockelser men jag tittar in och stänger igen. Jobbigt men glad att jag gör det. Tänkt att man kan vara så beroende av godis. Jag kommer "få lov" att äta sötsaker två ggr i veckan, troligen fredag, lördag . Men inte denna veckan. Jag vill bli kvitt beroendet innan jag börjar mumsa något sött igen. Och istället för att köpa en stor godispåse, kommer jag hädanefter plocka 1 bit av varje sort...kanske 10-15 bitar totalt.
Tänkte locka fram mina magmuskler... såhär såg magen ut i höstas men jag vill bli tajtare och starkare. Jag känner det när jag jobbar att min rygg är svag. Så myhcket som jag dra, sliter och lyfter i mitt arbete, behövs det verkligen att vara stark i kroppen.
Jag har hakat på en 10 veckors challenge som Lofsan håller i. André är också med vilket gör det hela mycket lättare!
..............................................................................................................
Idag är barnen ledig från förskolan eftersom jag är ledig från jobb såklart. Städning står på schemat..barnen leker jättefint tillsammans inne på rummet just nu vilket dem inte gjorde för en timme sen när jag skulle köra ett Tabata pass h'r hemma. Blev ett halvt gjort. Alltså 4 olika övningar med 8 omgångar *20sek  10 sek vila emellan.
Så jävla hårt,..men kul.
Nu ska jag ta tag i städningen!
Ha en fin dag
Puss

Kommentarer
Postat av: Malin

Är också så sugen på att komma igång men ,kommer ALDRIG igång:P KAn du inte skriva upp lite vad du gör varje gång du tränar hemma?:)

2012-01-04 @ 10:51:22
URL: http://malinbjursell.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0