Godmorgon!

Hej hej Onsdag.
Veckan rullar på i snabb takt känner jag..
Snart ska kidzens kläs på för att lämnas på dagis... det är hårdträning inför Lucia på Måndag. Dem pakar pepparkakor i massor som dem ska bjuda på. Härligt!

Jag ska ta mig till gymmet tänkte jag. Känner mig inte så taggad men när jag väl är där så känns det riktigt bra.
Jag känner mig väldigt bekväm i min kropp nu för tiden. Jag håller en väldigt bra vikt och är inte intresserad ava tt gå ner nåt mer. Bygger fina muskler och käkar ganska så bra. Mitt godis kan jag inte avstå men äter nog mindre än vad jag har gjort innan.

Imorrn tränar Malin med mig och då jävlar blir det träning...pheew! På fredag är det julfest med A´s jobb. Vi ska till Ystad Saltsjöbad och käka julbord och underhållnigen består utav "sveries snabbaste allsång". Ska bli kul! vi stannar över natten och åker hem vid lunch/eftermiddag på lördan.

Julia ska vara hos Moster Lina och Jamie ska vara hos A´s Faster Majsan ja ohc Malin och Jörgen såklart!
Känns tryggt att lämna dem och det kommer vara så jäkla skönt med lite "semester". Sova själva och käka frukost själva.. det är dem små sakerna här i livet som gör det ..;)


Dags att skynda sig lite.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0