Siste september och bloggfunderingar

Säger det ofta MEN tiden går väldigt fort!! jag hinner verkligen inte med.
 
Lion har blivit 5 månader och är en väldigt nöjd och glad liten kille. Jamie och Julia växer och trivs med livet. Glada själar. Båda har just nu kommit ifrån varsin trotsperiod så nu lever familjen i lagom harmoni eller ska vi säga ett organiserat kaos!! för snart träder väl nästa trotsperiod in. Jamie har blivit en liten minitonåring. Han är väldigt känslig och har svårt för att bli tillsagd. Ibland säger han emot och kan kännas lite respektlös och ibland blir han ledsen och tycker att livet är bra orättvist och stänger in sig på ett ledigt rum haha. Julia är hemmets lilla Prinsessa och minimamma. Både hon och Jamie har bra hand om Lion men Julia är liksom mamma nr 2. Hon ska gärna byta blöjan och klä på lillebror.
 
Bloggen börjar dö ut rejält känner jag. Jag skulle vilja skriva men har liksom tappat det. Saknar ni mig? haaha
 
Får ta mig en funderare. Antingen blogga hela tiden eller inte alls känner jag.
 
Jag kan bjuda på lite bilder iallafall för barnen har vuxit en del!
 
 
 
 
 
 
 
Puss på er!!!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tess

Tänkte nyss gå in och skriva att du skulle skärpa dig med uppdateringarna. Så när jag kommer in så har du lagt ett inlägg, tackar vi för! :)

Shiiit vad Lion är lik Julia på dem svartvita bilderna, helt magiskt... och Jamie är som vanligt svinlik dig! :) Goa ungar!

Svar: haha. Jag är kass! jag vill blogga men inte halvhjärtat haha.
Visst är han lik Julia där!! helt sinnes. Sjukt kul att se att han liknar sina syskon haha
Puss po dii
Linnéa

2013-09-30 @ 19:53:12
Postat av: Mbjursell

Klart du ska fortsätta med dina inspirerande och vardagshärliga(om det order ens finns?) haha-inlägg:D


Svar: haha.. om inte så har du precis uppfunnit ett nytt ord! haha. Ska försöka hålla bloggen vid liv!
Linnéa

2013-09-30 @ 22:53:49
Postat av: Magdalena

Häftig tuppkam på lille godingen!!! Jag in varje dag för se om det kommit något nytt i din blogg. Du är en inspiration ♥ Kramar

Svar: Eller hur! nu är det aningens för långt och står bara upp när det är nytvättat haha. Tack för dina ord.. ska försöka hitta inspon igen=) Kram!!
Linnéa

2013-09-30 @ 23:54:04
Postat av: Kajsa

Klart du ska fortsätta blogga! Hur ska jag annars kunna hålla koll på dig?? :-D Kram!

Svar: Nä det är sant! får hålla den levande för din skull ;) Kram!!
Linnéa

2013-10-01 @ 09:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0