Instagram vecka

Har inte fotat med vår vanliga kamera på ett tag så det blir en del mobilbilder. DUmt men ändå bra att alltid kunna ta ett foto vis sm speciella ögonblick!
 
Jag fyllde år i söndags! 27.. shit. Vad gammal jag är  ;)
A hade ordnat och donat. I hemlighet hade han fixat barnvakt åt alla barnen på lördagen. Min syster tog sig an hela skaran trots tre egna barn hemma.. grymt! Jag fick order om att vara klar och redo tills han kom hem igen efter att ha lämnat kidsen.
 
Jag var så jäkla spänd på vad som egentligens kulle hända. Plötsligt kommer Emma och Martin in tillsammans med A. Sen kom även Dalle och hunden Doris. Sååååå roligt!!! vi käkade och drack goda drinkar. Vi körde all in ute på vår balkong och bestämde oss för att gå ut!
 
Var ute 2 timmar kansje, tog en burgare på donken sen hem igen. Skönt att vakna på min födelsedag kl 8.00 och vara pigg som en mört. A hade köpt sååååå fina presenter till mig. Han är helt underbar. Vi tog en frukost på Espresso hous och gick för att handla lite mat till kvällen. Rustade upp för att göra ett ex antal matlådor till veckan trodde jag. Men icke! på eftermiddagen kommer Micke, Maja, Matte och Moa för att käka och "fira" mig. Det stod fläskfilégryta med ris på menyn och en stoooor skål med godis från Hemma kväll.
 
Vid lunchtiden kom A´s föräldrar och hade våra barn med sig och en önskad födelsedagspresent till mig. Jäääj!! Barnen sjöng och så fikade vi.
 
 
Måndagen innebar förskola för barnen. Sen hade jag och Lion en dejt hemma hos Sara och hennes E. Tillsammans med Jenny och hennes lille I och Mimmi med hennes lilla T. Käkade urgod ceasarsallad och en splended morotskaka därefter. Tiden gick alldeles för fort.
 
Lion vänder sig nu helt från mahe till rygg och från rygg till mage. Duktiga killen!!
 
På kvällarna har jag försökt räkna matte så mycket det bara går. hjärnan kokar och jag blir helt galen när jag inte fattar!! tur jag har Mickiiii som hjälper mig haha.
 
Igår kom barnens faster Sandra och hennes Tilda hit. Vi hängde på lekplatsen, käkade lunch på BK till barnens stora förtjusning och sen tog vi bussen till Emporia. 
 
 
Vi hängde på Emporia i ett par timmar och tog sen bussen hem och var hemma lagom till A slutade jobb.
 
Idag skulle vi ha träffat Janina och Charlee men vi fick tyvärr ställa in =(.
 
Puss på er!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0