Ullared here I come!

Nu har jag och mina systrar bokat en bussresa till ullared haha. Vi åker alltid bussen när vi åker dit och nu är det 2 år sen jag var där sist. Lär ha hänt en del där borta..
 
Det ska bli skitmysigt att få komma iväg med Lina och Jenni och tramsa och flamsa som vi alltid gör och shoppa massa onödiga ting!
Nä men lite julklappar till kidsen tänke jag passa på att köpa med mig och se om där är något roligt inredningskrims krams... kanske lite strumpbyxor till Jullan. Dem är så billiga med dem där och med tanke på hur strumpbyxorna slits så är det skitbra att inte ha behövt betala 100:- per byxa liksom.
 
 
 
Imorse efter att lämnat kidsen på förskolan tog jag och Lion en PW runt Limhamn,.. blev 45 min. Helt ok. För mycket kullersten haha. Lion blir helt lack när det guppar FÖR mycket haha. Här hemma har jag fortsatt med tvätten som ÄNTLIGEN är klar!!! det sista är i maskinen nu men sen är det tomt...wohoo!
 
 
Puss
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0