Föräldrarmöte

Två inlägg på en dag..nu blir ni allt chockade va? all in!
 
Sitter och väntar in A och Barnvakten, Maja såklart! grym på att ställa upp när vi behöver hjälp.. vi ska på föräldrarmöte ikväll. Eftersom barnen går på varsin avdelning och båda avdelningarna har möte samma dag så får jag och A dela upp oss. Lite trist faktiskt. Lion följer med mig ..hoppas på god fika haha.
 
 
Imorrn väntar vaccination för Lion och 5 månaders check up! sen babycafét och mammafika.
 
Nu ska jag klä på mig lite mer vettiga kläder än mjukisbrallor och så får jag nog sminka mig lite också!
 
Ha en fin kväll!!
Puss
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ojoj, här uppdaterar vi som aldrig förr! Keep up the good work! ;)

2013-10-03 @ 19:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0