Hair

 
Ok!
Har ett dilemma,..
Jag hade bestämt mig för att klippa av håret. Det är sååå långt nu och fruktansvärt tjockt. Snyggt men för mycket på mitt huvud. Får en så. Jäkla huvudvärk när jag har det uppsatt men kan inte ha det nere eftersom det är i vägen och Lion har en tendens att trassla in sig i det 😊.
 
Jag har bestämt! Eller har jag det?! För att klippa av allt. Njaaa till axlarna iaf. Lång page! Jag vill bli blond igen... Tror jag. Jag tyckte att jag passade grymt bra i det i somras... Så frågan är ska jag?!
 
A bokade tid åt mig men som han fick avboka igen eftersom jag inte riktigt bestämt mig än..
 
 
Ååh vad säger ni?!!
 
puss

Kommentarer
Postat av: Emma

Absolut page! Men tycker dina ögon lyser mer i brunt! Kör på en mustig brun! ❤️

2013-11-29 @ 13:58:23
Postat av: Anonym

alltså ditt hår är gudomligt nu, men när du är på bilden under på en lite längre page så bara smälter man! Älskar när det är blondt, kör på de!

2013-11-29 @ 14:30:01
URL: http://nattstad.se/tebbie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0