Dumma tand

När A kom hem från jobb igår berättade jsg stolt att Lion varit på grymt bra humör hela dagen! Inte ett endaste knyst och varit superglad! När det var dags gör nattning vid 18.30 var han väldigt ledsen. Han villE verkligen inte ligga själv och det har han inte haft något problem med tidigare. 
 
Lion fick somna i A famn och lades sen neR i sin säng. 1 min senare vaknar han och gallskriker! Han får somna i min famn.., lägger ner honom och vaknar igen!! Denna gången helt otröstlig i våra famnar, tårarna sprutar från honom och han verkar ha väldigt ont! 
 
Vi vi tar tempen som visar 37,7 och vi tittar i munnen där ser man tanden som ligger och trycker precis innanför tandköttet! han får en alvedon och somnar i min famn helt utmattad! 
 
Natten en har varit du sådär. Vaknat ett par gånger men inga skrik.. Hoppas den spricker genom fort! Jag har själv 1 visdomstand som kom igenom i förrgår och jag hade sååå fruktansvärt ont!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0