Sköna Mars

Godmorgon
Mars månad har verkligen visat sig från sin bästa sida! 
Helgen har vi spenderat mycket tid utomhus och njutit gärnet. Jag har blivit väldigt ljuskänslig iom med min huvudvärk som sitter i stenhårt fortfarande men gud vad glad jag är över att solen är här!!
 
Igår var iväg och kollade lite småsaker till Bebisen, var på jakt efter en sängmobil. Trodde jag ville ha en med dinglisar men när jag väl stod i affären så blev jag så osäker. Så det blev inget av det. Kollade på lite annat smått och gott också och kom till slut hem med en amningskudde. En stor och rejäl med Pingu på. Köpte en liten sulky till Julia också att ha i värsta nödlägen. Vår Brio Spin tog nämligen syrran över. Nu börjar man fatta lite att Julia inte längre är så liten som man tror! 
 
Idag är det viloläge för min del. Mitt bäcken är helt ur form och huvudvärken sitter som berget. Helst av allt skulle jag vilja klä på mig gympaskorna och gå ut på en ordentlig PW!! hur najjs hade inte det varit?
 
Imorrn ska vi till bm för ett mäta magen besök. Ska bli kul att se hur stor Lillebror har blivit. Om 2 veckor är det dags för Tillväxt ultraljud. Spännande värre =)
 
Ha en fin dag alla!
 
Puss

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja, oavsett krämpor känns allt lite lättare när det är sol!! :)

Svar: helt klart! vädret har varit splended idag också ;)
Linnéa

2013-03-04 @ 17:17:54
URL: http://lamadjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0