Newbie KappAhl

Ska en runda i stan med Syrran imorrn. Jag är på jakt nämligen!!
 
Denna ska inhandlas till Lillebror.
Hoppas den finns i affären för jag har bara sett den på hemsidan än sålänge.
Mitt dilemma är vilken storlek jag ska ta den i. Ministorlek att ha på BB men med risk att han växer ur den alldeles för snabbt. Eller en i strl 62 eller 68? Den är finstickad och kanske blir för varm mitt i sommarn?!
 
Vi får se  vad det blir. Fin är den iallafall och jag skulle helst velat ha den i alla storlekar haha. Så ett tips om ni skulle känna att ni vill köpa något åt Lillebror bara sådär apropå haha.
 
Nä nu är det Grey´s sen sängen.
Puss

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Ah den är ju jätte fin, måste kolla in den fick kupong idag från KappAhl: ) Kramar

Svar: Den var så mycket finare i verkligheten dessutom. Skulle vilja ha en i varje storlek haha Kram!
Linnéa

2013-03-06 @ 23:02:44
Postat av: Lisa

Underbar! Köp den i stor så att han kan ha den i sommar när ni sitter ute på kvällarna! Vi köpte en vit stickad newbiegrej till Sienna förra sommaren, och den var guld värd.

Svar: Det var så svårt när jag väl stod där. Den är väldigt tunnstickad så jag köpte en i 56. Men jag måste köpa den i alla storlekar haha!! vi har en stickad "overall" från newbie i benvit som får agera klädsel vid kalla sommarkvällar. Kanske en sån ni hade?
Linnéa

2013-03-07 @ 13:37:44
URL: http://lamadjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0