Lillebrors nya kompisar

Har sagt det många gånger men säger det igen.. många av bilderna jag lägger upp här har många av er redan sett på Instagra. jag vet att det är tråkigt men jag fotar mest med mobilen och då åker det oftast upp på Insta först..men för er som inte följer mig där måste ju också få se Lillebrors blivande kompisar.
 
Jag älskar ju Dinglisarna från Teddykompaniet.
Elefanten har blivit lite av Lillebrors grejj. Jag var inställd på att lammet skulle få mer plats men A valde Elefanten och det kunde inte blivit bättre. Dessutom är Lammet Julias grejj liksom.
 
 
 
 
 
Elefanten har vi nu i stor nalle och i speldosa. Fattas liten snutte, så den lägger vi på önskelistan. Elefanten regerar i spjälsängen.
Sen har stora Musen fått flytta in i vårt sovrum i lilla sängen. Ser så mysigt ut. Hoppas han kommer älska sina nya kompisar.
 
Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0