Hormonerna tar över

Idag är ingen bra dag!
Jag vaknade inatt med huvudvärk sen blev det bara värre. Fogarna gjorde sååå ont hela natten och inget blir bättre av att behöva gå upp och kissa ett par gånger på nätterna heller. Morgon tog jag två panodil och hjälpte A med barnen, försökte sen sova bort huvudvärken. ICKE sa nicke.
 
Hade tid hos barmorskan. Fick Akupunktur för både foglossningen och huvudvärken idag. Lyx!! 
Bltr var bra idag, bättre än på länge. Blir inte klok. Jag är väldigt glad över att inte ha några tecken på HF men oron gnager att det faktiskt kan slå till precis när som helst. OM det gör det.
 
Huvudvärken är så påtaglig och jag känner mig väldigt matt och sjuk. Jag skulle behöva ryckas upp och få lite ny energi!!
 
Jag har mycket sammandragningar nu och det är ett gott tecken på att livmodern gör vad den ska, dvs tränar upp sig för att klara av att pressa ut bebisen haha. 
Ja nä fy, idag är en gråtar dag,.. vill helst bara bädda ner mig och vakna om ett par veckor ..så känns det iallafal idag. Men jag ska försöka samla massa ny energi i helgen och försöka njuta de sista veckorna istället.
 
Nu ska jag strax gå och hämta barnen. Ska bli jättekul!! älskar att hämta dem,..och jag önskar att jag orkade hämta dem oftare. 
 
 
Hoppas ni andra har en lite bättre dag än vad jag själv har!
 
Puss å kram!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Men usch och blä för alla krämpor! Tror vi valde samma dag att ha en dålig dag på =( Både tensen och vetekudden gick varma här igår vill jag lova. Och första gången jag någonsin uttalat orden "jag orkar inte detta i åtta veckor till"....

Men klart jag gör det, för jag måste ju och jag längtar ju efter älskade bebis =) Men känslan av att inte orka, att behöva vakna av smärtor, sova med smärtor och börja en ny dag full av smärtor.. det tar nog knäcken på den starkaste.

Kram på dig! Hoppas du får en bättre helg!

2013-03-09 @ 08:10:19
URL: http://www.tussilulls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0