Fredag <3

God eftermiddag!
Idag har jag inte gjort mycket, alls. Jag har sytt lite. Sytt minivimplar till två fina bebisar Viggo och Charlee. Väldigt rogivande och det sätter min tankeverksamhet på paus.
 
Solen skiner och idad tänkte vi grilla kvällens middag. Ska bli riktigt gott. Jag måste bege mig till affären för att köpa fredagsmys till Barnen (och mig själv ;)). men jag tror jag orkar liksom inte ta tag i mig själv.
 
Det är iallafall fredag och helgen är så gott som oplanerad! Vi hoppas på lite plusgrader och sol så vi kan vara ute en massa. Sen måste hemmet storstädas och barnens rum sorteras, där ser ut som värsta slagfältet.
Längtar till nästa vecka, vi har massa inplanerat och dessutom firar jag och A 3 år som gifta!! men också Julias dopdag. Tänk att det är 3 år sen vi gifte oss..tiden flyger iväg. Läskigt!!
 
Nu ska jag klä på mig lite mer anständiga kläder och filéa filén hahaa, lägga den i marinad och sen bege mig till affären. Snart är hela la familia hemma. 
Hoppas ni får en mysig fredag!
 
Puss
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

De ser fantastiskt fina ut! :) Jag blir lite småavis på alla som kan ta sig an symaskiner.. alltså. Så roligt att kunna pyssla lite själv :)

Svar: Jag har alltid en längtan efter att få pyssla men har så dålig fantasi. När jag väl kommer på nåt jag vill göra så är det skitroligt =) Önskar dock att jag pysslade lite mer =)
Linnéa

2013-03-17 @ 16:40:59
URL: http://fruedholm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0