Förvärkar

Inatt kom dem. Mina första förvärkar.
Jag hade massvis med tysta sammandragningar igår när jag och A var ute och åt och dem fortsatte hela kvällen. När Julia kom in till oss vi 02.30 så vaknade jag först av en värk, sen fick jag 3-4 st till. Det kändes faktiskt jävligt skönt...
 
Då känns det som att det faktiskt går framåt. Att kroppen håller på att förbereda sig på vad som komma skall!!
Det var ju inget snack om att det bara var förvärkar för dem gjorde inte speciellt ont men dem kändes och man fick ju andas igenom dem...  det är ju de tecknen man börjar leta efter nu..
Tänk om ett par veckor sätter det igång på riktigt och då jääklar lär det göra ont ;).
 
Natten var förjävlig i sig. Hade huvudvärk from hell, illamående och sammandragningar och då ett par förvärkar och foglossningen höll på att ta livet av mig. Jag var så less och bara grät. La mig i soffan och minsta rörelse gjorde så fruktansvärt ont.
 
Det känns riktigt trist att akupunkturen inte tar längre, det drar ner mitt psyke enormt. Får panikkänslor när inget hjälper... när det bara gör ont ont ont... så svårt att förklara för någon som inte varit med om samma.
 
 
Jag igår, när jag och Mannen gick ut och åt. Tog en snabbshoppingrunda på Emporia innan vi slog oss ner på Vapiano. Mys på högsta nivå.
 
 
Min lilla Orkidé jag fick igår. Vi hade ingen bra kruka hahaha. Tänkte om man kanske lägger i lite vita stenar i denna glaskrukan för att dölja botten liksom. Den är så satans stor och jag älskar den!!
 
 
Dagens Wow mage! vad den har vuxit sen förra veckan. 
 
Puss puss

Kommentarer
Postat av: Amanda

Usch! Det kan inte vara lätt med foglossning! Jag är så glad att jag nästan slapp det helt! Jag vill också äta på vapiano! Har bara hört bra om det stället!:-)

Svar: Vapiano är beroendeframkallande! Om du gillar Vespa så är Vapiano 100 gånger godare =)
Linnéa

2013-03-21 @ 21:49:17
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se
Postat av: Veronica

Va fin du är!! Här börjar förvärkarna också trilskas..
Bor ni också i Skåne:)?

Svar: Vi bor i Malmö/Limhamn, Ni då?
Linnéa

2013-03-21 @ 22:02:07
URL: http://4livliga.blogspot.se
Postat av: Maria - Fabulous Life

Det närmar sig :) spännande!

Svar: Ja verkligen =)
Linnéa

2013-03-25 @ 11:07:46
URL: http://Mariafabulouslife.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0