Bebisgos

Haft lite bloggpaus verkar det som. Helgen har gått i 100 och jag är mer sliten är någonsin!!
 
Idag har jag haft en liten dejt med Mimmi och hennes nyfödda lilla Bebis Tilma. Kändes så skönt att få mysa med henne för det gav mig lite extra energi. Jag vet ju vad som väntar runt hörnet så när allt känns skit så behöver jag egentligen bara tänka på att vi faktiskt ska få en egen liten bebis.
 
 
 
Hon är så liten och söt och Lillebror sparkades på henne under hela tiden hon låg mig.
 
Nu är jag hemma och tar igen mig.Orkar ingenting längre.
Jamie ska följa med en förskolekompis hem från förskolan idag och 'äta middag och hela grejen så jag och A och Julia ska passa på att storhandla. Det blir ju lite långledigt nu under helgen..så mysigt!
 
På fredag ska vi hem till A´s föräldrar, på lördag ska vi hem till syrran och fira Anton och fira påsk och på Söndag ska vi gå på dop för finaste Saga! På måndag nästa vecka ska Jamie på barnkalas. Så det är verkligen fullt upp. Helt plötsligt är det April. Och ännu ett steg närmre förlossningen. 
 
Nu ska jag vila en stund!
 
Pusss på er
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0