Barnmorskebesök vecka 34

Dagens barnmorskebesök gick bra som vanligt! Är i vecka 32+6 idag men för att det inte ska bli för klyddigt räknar vi det som vecka 34 eftersom vi entrar den veckan imorrn.
 
Fick akupunktur som vanligt och idag sattes lite nya nålar som jag hoppas ska hjälpa lite bättre. Barnmorskan tror inte att akupunkturen kommer kunna hjälpa mig mer io m jag hållt på så länge och effekten slutat ge bra resultat redan. Jag har blivit lite immun tyvärr.
Men för psykets skull fortsätter vi!
 
 
Sf- mått: 34 cm
Fosterljud: Hann  inte uppfatta vad hon sa men brukar ligga på 132-138
Urin: Ua
Bltr: 140/80
Vikt: (väger mig på onsdagar)
Hb: 117
 
Bebisen ligger med huvudet neråt, högt upp i bäckenet och verkar må finfint!!
Ny tid nästa vecka som vanligt!
 
Imorrn går vi in i vecka 34 och mer om det då!
 
Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0