Måndag

Går inte veckorna undan? vi har snart gått hela juni. Får lite panik lite. Sommarn hinner knappt börja innan det börjar bli höst igen känns det som. 
 
Midsommarhelgen har varit underbar. Vi har käkat gott och imgåtts med människor vi tycker om och vädret har varit helt ok. Barnen har varit helt uppstirrade och haft svårt att somna så det har blivit sena kvällar men sovmorgnar.
Igår fick vi finbesök av Malin, Sebbe och Kaylee. Med sig hade dem såååå fina kläder till Lion. Ska visa vid ett senare tillfälle. Tidigare på dagen var svärisarna här och fikade på goda frallor.
 
Imorse vaknade jag i panik av att klockan var 8.30. Barnen har samling 9.00 på förskolan. Hahah.
 
Upp, gjorde frukost till barnen. Ammade Lion och klädde på honom. Tog fram kläder till Jamie och Julia och klädde mig själv. Sen skulle sjuhundraelva tänder borstas och kläderna skulle på. Inget gnäll från Julia underlättade vår morgon och vi infann oss på förskolan 9.10. Alltså jag menar... hur grymt? jag hann t om ringa och omboka min tandläkartid när vi gick till förskolan. Multitasking deluxe.
 
När kidsen lämnats så gick jag och Lion in på Willys för att handla mat till ikväll och blöjor och våtservetter så nu är blöj och våtservettförådet påfyllt. Känns skönt.
 
Lion sover i detta nu och jag ska kika runt lite på eventuella 30 årspresenter till min älskade man. Det är snart dags och jag får lite ångest. Vad köper man egentligen?!
 
 
 
Bjuder på en gladfis. 
 
 
Lion igår. Dagen till ära fick han prova sina converse som han fick av Julias Gudfar när han låg i magen. 
Om två dagar blir han två månader och han har ju blivit såå stor. 
 
Puss
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny R

Oj det var snabbt marscherat! Jag hinner knappt fixa mig själv på den tiden och än mindre 3 barn. Då har jag ändå lagt fram allas kläder kvällen innan för att underlätta morgnarna.

Så fin han är Lion! Stor kille nu.

Kram/Jenny R

2013-06-24 @ 14:48:05
Postat av: Sussi

Så JÄKLA sööööt!

2013-06-24 @ 15:26:47
URL: http://www.tussilulls.blogg.se
Postat av: Anna

Jag köpte en klocka till min man när han fyllde 30 i våras :) kanske kunde va något?

2013-06-25 @ 09:35:37
URL: http://www.annschki.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0