10 dagar kvar

På A´s 30 årsdag är det dags för dop!
Igår hade vi möte med Prästen och bestämde vilka psalmer vi skulle ha osv. Vi hade gjort lite research innan och vatl 3 jättefint sånger från den nya psalmboken. Prästen blev väldigt imponerad ;).
 
Prästen blev såklart också hon väldigt kär i Lion och höllt i honom under nästan hela mötet...en väldigt mysig Präst.
 
Efter samtalet gick jag hem om till Mamma innan jag gick vidare till svärisarna där Jamie och Julia höll till. Där solade vi, barnen plaskade i poolen och sen kom A efter jobb och så åt vi. Klockan blev kväll så det var bara till att åka hem och lägga barnen.
 
Ikväll måste jag trä i de blåa banden i dopklänningen, sen ska det bockas av på den milslånga listan. Io m att vi firar A´s 30 årsdag samtidigt så blir det ännu lite extra som ska fixas och donas. J
 
 
Idag har A namnsdag. Och jag gissar att han inte hinner läsa min blogg nu innan han slutar... det väntar nämligen en liten present här hemma. Lite bortskämd är han allt!
 
 
Vår fina Lion Jack Henry...
 
Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0