Uppdatering av Önskelista

Har suttit och kollat igenom de kläder vi hunnit införskaffa till Lillebror. Eftersom vi börjar på noll så är det en del som behövs. Jag har varit rädd att köpa kläder i strl 50 eftersom Jamie och Julia inte var några pyttebebisar. Men när jag tittar på 56 kläderna så ser dem "stora" ut så vi behöver nog något i strl 50 iaf. Att ha med till BB.
 
Vi fattas iallafall mjukisbyxor i vitt och grått, färger som passar allt. Och då är det ju Newbie som levererar men också Lindex.
Dessa vill jag ha till honom..
 
Dessa är från Kappahl och det skulle behövas i strl 50 men också i 56.
 
Dessa från Lindex är ju hur söta som helst med sina små lappar över knäna. Iom att Lindex är små i storlekarna så skulle en strl 56 sitta som en strl 50 skulle jag tro.
 
Denna bodysuiten ligger högt på önskelistan, skulle vara jättemysigt första plagg att ta på Lillebror efter förlossningen. lätt iom knytband och omlottknäppning. Färgerna skriker vår och sommar!! Denna finns på Lindex. Tror även här att en 56 skulle sitta bättre än en 50.
 
Hur söta är inte dessa?! ett måste i Lillebrors garderob. Också från Lindex.
 
Dem här Harem mjukisarna finns på KappAhl och tror att en 56 och en 62 skulle vilja ligga i Lillebrors garderob.
 
Dessa bodysarna från KappAhls Newbie serie är urfina!! strl 50 och 62 skulle vilja flytta hem här haha.
 
Denna heldressen, också från Newbieserien skulle vi också vilja ha i strl 56 eller 62 kanske.
 
Denna koftan från KappAhl är bedårande. Denna i strl 62 och 68 för den kan ju användas hela höste. Man får passa på att köpa på sig i fler storlekar för dessa försvinner snabbt och kommer sen inte in igen =(.
 
Så bara att shoppa loss nu då haha.
Nu ska jag natta barn nr 2. Han fick vara uppe längre idag, han skulle se Amigo. Julia var trött och ville absolut gå och lägga sig så hon har sovit gott sen en timme tillbaka.
 
Puss på er!!

Kommentarer
Postat av: Madeleines.se - FotogladGravidMamma

Namn är gaaalet svårt! Men så skönt när man hittar rätt :D Jumpsuiten måste vi spana in, jättefin! Och en del av det andra finns redan i lillemans garderob här, hihi, så bra smak vi har :D

Kram!

2013-01-11 @ 20:25:38
URL: http://madeleines.se
Postat av: Amanda

Jag har ju massa newbie kläder, bl.a. Byxorna där ovan i storlek 50. Viggo väger 4500 och är 56 cm lång och de sitter fortfarande bra!:-) hör av dig om du vill köpa Viggos kläder, jag hade ändå tänkt sälja av de billigt!:-)

2013-01-12 @ 13:37:34
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se
Postat av: Jenny R

Så fina saker. Har också en del av det redan :-). Jag tycker däremot att allt ser sååå litet ut och har bara köpt storlek 56 och uppåt. Har inget alls i 50 mer än ett randigt polarnset som vi bara hann använda till Theo 1 gång. Han vägde 3970g och var 52 cm vid födseln och växte snabbt. Låter dock bra som Amanda skrev att hennes lille kille fortfarande kan ha Newbiebyxorna.
/Jenny

Svar: Jag har jämfört lite storlekar och kappahls kollektion är större i storleken än te x h&m och Lindex. Jag har bodys från Po.p i strl 50 som är stora i storleken. Det är knepigt när dem inte går efter samma mått =). Jag gissar att detta blir en stor kille precis som sina syskon men jag satsar på några enstaka 50 plagg iallfall under BB tiden =)
Linnéa

2013-01-14 @ 06:52:17
URL: http://idetgulahuset.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0