Lundmyr of sweden

Även om det blivit mycket shopping till Lillebror så har vi inte helt glömt bort våra två hjärtegryn utanför magen även om bloggen mest riktar in sig på Lillebror av sina förklarliga skäl. Jamie och Julia har helt naturligt vuxit ur bloggen... jag använder mig mest av bloggen för att kunna ventilera ocg dokumentera graviditeten samt barnens första år. Mycket för att kunna utbyta erfarenheter med andra mammabloggare också.
 
Över till det jag först tänkte skriva haha.
Fyndade varsin mössa till kidsen från Lundmyr of sweden, passar utmärkt till deras Polarn och Pyret skaljackor till våren.
 
 
 
Nu ska jag försöka få lite gjort här hemma,..
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0