Ensamt

Deppig rubrik va? haha
A är på hockey och barnen sover..det blir lätt ensamt då. Inget kul på tv heller..man kanske skulle gå och lägga sig? klockan är ju ändå snaaaart 20.00 haha.
 
Har så äckligt ont i fogarna nu efter att ha varit ute och gått i halkan. Hur försiktigt man än gick så gled ju benen och varje steg kändes som att skrevet skulle slitas på mitten...härligt va? Nu har jag så mycket ilningar, stickningar och galen smärta där att jag troligtvis sabbat akupunkturen från igår.. suck.
 
Filten jag köpte idag lämnar jag tillbaka haha... jag var velig när den väl kom hem och jag insåg att det inte alls skulle matcha Lillebrors kläder. Jag är ju liksom matchningsfreak... synd den är juuuu så fin men ja...jag har lärt mig att om inget känns 100% så är det fel. =)
 
 
Imorrn går vi in i vecka 27! och på torsdag ska vi gå på det efterlängtade 3d/4d ultraljudet!! efter ultraljudet har jag och A middagsplaner.. Farmor och Farfar är snälla som sitter barnvakt till barnens stora glädje.
Nä om man skulle ta och äta lite äpple?
 
 
 
Stora magen vecka 25+6!
 
Ha en fin kväll vänner!
 
Puss

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Samma här hela veckan jobbar mannen kväll så blir en hel del ensamt på kvällen, men som tur har vi lite tid ihopa på förm :)

Jag måste fråga dig när det gäller foglossning, har ju innnan haft ont pga min endometrios men nu har smärtan gått ner i ljumskarna. Efter bara några timmars jobb i butiken så gör det jätte ont i både mage och övre delen av benen, blir mycket bättre när jag vilar och tar det lugnt. Hur känns din smärta? Kramar

Svar: Min smärta känns i blygdbenet och innerlåren samt höften och emellanåt i korsryggen ner mot rumpan. Värsta är blygdbenet och mellan benen, det drar, bränner, sticker, ilar och gör fruktansvärt ont när jag ska lyfta på benen t ex eller snurrar bäckenet. Smärtan du får efter att ha trillat på en herrcykel om du förstår hur jag menar? det är en väldigt obehaglig smärta som inte går att sätta fingret på och den går inte att lindra med smärtstillande i form av panodil/alvedon. Ibland hjälper vila, ibland inte. Ibland hjälper det att röra lite på sig och ibland inte. Foglossning kan man ha både fram och bak eller något av det. Man har två punkter bak och en punkt fram där fogarna blir rörliga vid foglossningen och det är dem som gör ont. Tycker du ska kontakta en sjukgymnast som tittar på dig, så gjorde jag! Kanske kan ett stödbälte hjälpa dig när du jobbar. Kram
Linnéa

2013-01-29 @ 21:27:17
Postat av: Sussi

Lider med dig! =( Min foglossning har inte blivit värre men däremot har ryggen börjat ta en jäkla massa stryk. Vissa dagar vill man bara gråta och kura ihop sig i ett litet hörn....

Måste passa på att fråga.. var har du köpt det där fina spälsängsskyddet med moln på? Är på jakt efter något lite roligare än IKEAS vanliga vita..

Kramar.

Svar: Ja det är inte alls kul nu längre men jag försöker hålla modet uppe..nu har jag dock fler dåliga dagar än bra och det blir jobbigt i slutändan =). Du får kolla upp din rygg, kanske finns det något dem kan göra för att hjälpa dig avlasta den...kanske TENS hjälper dig?
Jag har köpt spjälskyddet på www.sovtex.se men vet att det finns på Jollyroom också. Köp inte IKEAS låga spjälskydd till sängen det är så ostabilt och blir lätt "hängigt" bättre att satsa på ett högt och mer stabilt spjälskydd som håller när barnet börjar klättra i sängen =) haha. Dem är lite dyrare men helt klart bättre...finns ju många fina och enfärgade i barnvagnsaffärerna för bra pris också,. Krya på dig vännen! Kram
Linnéa

2013-01-30 @ 09:04:02
URL: http://www.tussilulls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0