Babyfilt

Efter Ultraljudet idag som för övrigt gick bra,..bebisen levde rövare och studenterna fick det riktigt tufft att mäta och hitta saker haha., gick jag inom Lindex eftersom bussen stannar precis utanför. Den där filten skrek efter mig och jag var helt enkelt tvungen att ta med den hem.
 
Det tråkiga är att det är en tjejfilt och hon i kassan gratulerade mig och tyckte det var kul att jag skulle få en liten tjej. Hahah varpå jag sa att jag troligtvis lär få många kommentarer om filten för jag väntar en pojke!
Alltså JA den är rosa men den är också blå och grön. Pojkfilten eller ja den som är menat åt pojkar är så ful med äckliga insekter och det vill inte jag ha på min filt utan jag vill ha fåglar. Filten skriker vår och sommar och den gör mig så glad
 
Jag är annars en person som gärna klär mina barn i "tjejjigt" och "pojkigt" MEN julia bär inte bara klänning och rosa. Hon har knappt något rosa i garderoben, jag älskar ju marinblått, vitt och rött och det är ofta dem färgerna som pryder barnen och Lillebror likaså =). 
 
Tjejen i kassan bad om ursäkt för att ha antagit att det skulle vara en flicka och tyckte att den visst passade båda könen..mig gör det inget vad folk tror och tycker. Jag älskar filten och jag gissar att A inte kommer göra det hahaha.
 
Vad tycker ni?
Lillebror har så mycket grått i både rummet och i vagnen...visst bryter denna av fint i vagnen. Fan den kommer skära sig med den röda skötväskan haha. Love it =)
 
Puss

Kommentarer
Postat av: LaPil

Jag tycker också att den är finare än den blåa. Som du skriver... insekter?? Usch....

Svar: Ja men eller hur! jag hade gärna köpt den blå/gröna om där varit söta fåglar på den ..men nu fick det bli det rosa... vi får se om jag behåller den, helt plötsligt blev jag så osäker på den..haha får fundera ett par dagar =)
Linnéa

2013-01-29 @ 13:59:46
URL: http://hejtrollet.wordpress.com
Postat av: Lisa

Jag gillar också "flickiga" saker till en tjej, men poängen är väl att man ska köpa det som är fint! Därför hade min dotter blå/vita hängslebyxor igår. Och rosa leopardbyxor idag. :)

Svar: Ja men precis! =)
Linnéa

2013-01-29 @ 18:23:41
URL: http://lamadjur.blogg.se
Postat av: Marie

Hej. Jag älskar den filten! Fick syn på den i en reklam jag fick från lindex men när jag skulle köpa den fanns den inte kvar! :(( Har sökt förgäves på nätet, hittar inte någonstans där den går att köpa så jag tänkte bara höra om du kanske hunnit tröttna på den ;) Hör gärma av dig om du kan tänka dig att sälja den..

Svar: Åååh vad synd! jag har inte den kvar tyvärr=(. Visst är den fin? ska dock hålla ögonen öppna om jag råkar springa på en så hör jag av mig till dig!
Linnéa

2013-09-01 @ 01:17:32
Postat av: Marie

Typiskt med :( Ja det får du gärna göra! :) Letar dagligen på nätet efter en men det verkar vara omöjligt att hitta. Det var ju synd att du hunnit göra dig av med den.

2013-09-02 @ 22:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0