1 Januari 2013

Hej!!
Satt och skrev på en årsresumé men det gick inte alls bra, bilderna ville inte laddas upp och jag blev bara så irriterad =)
 
Istället kommer jag försöka lägga in bilder från vårt nyårsfirande lite senare ikväll. Vi hade en helt underbar kväll med trevliga gäster och god mat! Vi kom i säng 05.00 imorse!!!! jag fick lite panik när jag insåg att det inte skulle bli många timmars sömn men barnen vaknade vid 9, Jamie la sig i soffan och Julia kom in till oss och somnade om till 12.00 då vi fick väcka henne för att gå ner till Burger king och käka lunch =).
 
Nu är barnen lagda och jag ska hälla upp ett iskallt glas med Pepsi Max och kränga lite gottis.
Imorrn börjar vardagen igen. jag längtar faktiskt. Barnen går på väggarna här hemma efter 14 dagars ledighet. Mina fogar skriker efter lite vila. 
Nu är vi äntligen inne på vårt år. Året Lillebror väntas komma till oss. Herregud vilken känsla!
 
Återkommer senare med bilder från gårdagen.
Hoppas ni alla har haft en bra nyår!
 
 
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0