Zombie

Jag vill inte ens berätta hur natten var med Julia men jag känner att det är bra att ha det nerskrivet. =)
 
Hon började direkt efter tandborstningen som vanligt att fråga efter nappen och började såhär fejkgråta lite. Sen började hon fatta att SHIT det finns ju ingen napp på riktigt och blev jätteledsen. Det skulle varit A´s tur igår med nattning och tröstning men Julia totalvägraade honom så jag la mig hos henne och nattningen gick snabbt och smidigt. Hon vaknde däremot kl 23.00 och vart jätteledsen och jag provade att hålla om henn i vår säng, sitta upp med henne och allt möjligt men hon var såååååå trött och så ledsen. Om hon somnade så vaknade hon någon minut senare och var lika ledsen.
 
Tillslut fick jag ngo när hon skrik/gråtit i en timme. Då gick vi upp och la oss i soffan. Hon verkade tycka det var okej men efter ca 20 minuter vart hon ledsen igen. HÄR var jag nära på att ge upp. En Jättetrött Julia som bara vill ha sin napp. Förstå vad hon saknar den. Stackare!! En stund senare slutade hon att gråta iallafall och gnydde bara emellanåt. 02.30 Snarkade hon och DÅ kunde jag somna. Lillebror var helt crazy i magen och jag vaknade från och till under natten fram till A steg upp. Julia var trött som en gnu och jätteledsen... 
 
För att muntra upp henne gjorde jag iordning varsin gottispåse att äta i bilen till dagis. Innehållande mariekex, lite russin och ett halvt äpple!! hon pussade både mig och Lillebror Hejdå och jamie han skötte sig utmärkt han med!
 
 
Nu ska jag till Barnmorskan!
 
Puss

Kommentarer
Postat av: Amanda

Usch då, lillsnuttan! Håller tummarna för att det snart går bättre med nattningarna! Kram!

2013-02-19 @ 19:37:12
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0