Sjukstuga

Förra veckan började jag bli lite halvkass i förkylning. ont i halsen och så där. Helgen var rätt lugn men har nyst tusentals gånger..helt öm i bröstet efter helgen haha. Idag är jag förkyld och värre blir det. Julia fick feber igåkväll och har feberyrat hela natten till idag. Vaknade med feber så A fick bli hemma och vabba. Julia har varit ordentligt tagen vilket är ovanligt. Hon har inte kommit ner i normaltemp alls idag trots alvedon. Jamie blev hämtad på dagis och han fick feber nu på kvällen också. Fan. två helt utslagna barn somnade gott i sina sängar innan klockan slagit 18.00. Hoppas dem iallafall får sova gott inatt.
 
Imorrn kan A inte vabba så jag blir hemma med kidsen, hoppas verkligen att min kropp och själ pallar det!!
 
Nu skriker A efter datorn, han tittar på hockey nämligen! 
 
 
 
Lejter!!
 
Puss

Kommentarer
Postat av: Amanda

Usch då! Håller tummarna för att barnen blir bättre snart, du också såklart!:-) förresten, har har de två Tommy hilfiger bodysarna som jag köpte för två veckor sedan samt en Ralph Lauren body till salu också. Har även en stickad Tommy hilfiger overall om du är intresserad. Allt är i perfekt skick!:-)

Svar: åfcårse! ;) mejlat dig redan haha
Linnéa

2013-02-11 @ 20:16:52
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se
Postat av: Veronica

Hoppas ni mår bättre:( jobbigt med dessa sjuktider!
Krya på er!

Svar: Tack, barnen mår mycket bättre idag,...jag håller tummarna att min förkylning blir bättre fortare än fortast =)
Linnéa

2013-02-12 @ 08:49:19
URL: http://4livliga.blogspot.se
Postat av: Erika Cao

Vilken mysig blogg du har. Hoppas ni alla kryar på er snart!

Svar: tack så mycket! =)
Linnéa

2013-02-12 @ 13:39:02
URL: http://erikacao.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0