Ralph Lauren Fynd

Jag är en sucker för märket. Jag är lite sur över att jag inte känner någon USA som skulle kunna skicka massa fint till mig då dem inte fraktar till Sverige för ojj vad mycket billigare det är i Amerikat!
 
När Jamie var bebis hade han något enstaka plagg från Ralph Lauren och Julia hade jättefina klänningar och Lillebror får inte ha det sämre så ett par plagg har fått flytta in i hans garderob såklart! 
 
Senast igår fyndade jag en filt jag till honom för ja han behövde verkligen en filt ;)... och så fick det bli ett par supersöta skor från Replay också. 
 
 
Ja eftersom det var 50% så kunde jag bara inte motstå att köpa ett par skor till mig också.. för ett par vårskor behöver jag. Så nu kan hela familjen matcha snyggt...
 
 
 
Puss
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Var köpte du skorna ? (;

Svar: Jag köpte skorna på Baltzar Barn också. Jag har små fötter så en 36:a satt som en smäck på mig =)
Linnéa

2013-02-24 @ 15:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0