Måndag kväll

Har precis nattat kidsen,..blev lite senare idag än vanligt. 
Till barnens stora glädje åt vi varma mackor i ugn till middag och till det blev det nyponsoppa och chokladdricka. Hur lyxigt är inte det? väldigt lyxigt enligt barnen Mårtensson =)
 
Själv känner jag mig helt off, känner mig liksom sjuk men är inte sjuk. Jättetrött och huvudvärken ger inte med sig. Jag fick t om ta en illamåendetablett mot mitt illamående nu precis. Då är det illa haha.
 
Imorrn har jag tid hos barnmorskan för akupunktur och bltr och urinkontroll. Nästa vecka igen är det ett "riktigt" besök så att säga då vi mäter magen och sånt. Ser fram emot akupunkturen och hoppas den tar bra så jag kan få sova lite om nätterna. Det börjar bli helt omöjligt att sminka över påsarna under ögonen.
 
Lillebror han är igång som vanligt. Han känns och han märks dygnet runt. Jag märker att han reagerar på barnen när dem tjoar och när dem pratar med honom. Just nu sitter jag och trycker in hans rumpa som han envisas med att trycka ut till bristningsgränsen. Märkligt det där att det faktiskt ligger en liten människa i min kropp!
 
Jamie och Julia går det ingen nöd på, dem är rätt nöjda med livet men Julia är ingen rolig morgon människa. Gör man en liten minisak som inte hon vill eller tycker ja då jäääääävla blir det liv i luckan. Hoppas hon kommit ur den fasen när bebisen kommer. Mycket bråk blir det.
Dem har blivit så stora. Jamie leker med dagis kompisar på helger och Julia hon somnar utan ett ljud om nappen nu för tiden. Hon frågar inte ens om den. SKönt!
 
Mina stora små barn ska bli ännu större. Dem kommer blir världens bästa storebror och storasyster till Lillebror.
Nä nu ska jag passa på att umgås med min finfina man innan han beger sig för att spela hockey. När han går ska jag hugga in på lite chokladpudding och salta kex ;)
 
Dagens mage vecka 29+5..
 
Jag kan än skymta tårna men det inte länge till haha.
 
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Du är ju så himla fin i din gravidmage! =)

Svar: Tack så mycket och detsamma till dig men det har jag tjatat om redan =)!!
Linnéa

2013-02-25 @ 20:01:32
URL: http://www.tussilulls.blogg.se
Postat av: Amanda

Fina magen!:-)

Svar: den börjar bli liiiiiiite väl stor nu. Kan inte fatta att den faktiskt ska bli ännu större! haha
Linnéa

2013-02-25 @ 20:58:13
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se
Postat av: Sussi

Haha, ja man tjötar nog om både det ena och det andra under graviditeten =) Skönt att man iaf har sina fina mag-dagar när man kan må rätt dåligt i övrigt..

2013-02-25 @ 22:02:41
URL: http://www.tussilulls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0