Karlejk

Blev helt ställd imorse när jag logga in på bloggen haha. Tyckte det var riktigt surt att han inte hade messat mig någon hälsning som han alltid gör ..men han hade ju gjort det här istället haha. Så jävla söt! älskar min Man... han är så fin! <3
 
 
Igår hämtade Moa upp mig och så körde vi till hockeyn...så skönt att komma ut och vara bara jag sådär på kvällen. SJukt längesen. Jag känner mig så fast här hemma io m foglossningen så även om bäckent tar död på mig idag så var det helt klart värt! Bara snacka en massa skit, kolla hockey och umgås med Fina Moa. Lillebror sparkade hejvilt och gav Moa en liten kick också... 
 
Idag är det ju kaaaaaarlejkens dag! fast hos är det varje dag ;) hahaha... nä men jag gillar såna här dagar...det är mysigt med lite extra uppskattning faktiskt även om det är väldigt kommersiellt. Vi ska inte göra något alls ikväll,.för A ska ju iväg och spela hockey. Det ger mig visserligen chansen att krypa upp isoffan och titta på det jag vill se på tv och kränga godis som JAG tycker om. Det är rätt mysigt =). Tänkte mysa till det lite för barnen, ge dem god mat och pynta med lite hjärtan och så ska dem ju få varsin liten present. Det kommer dem älska!
 
Tur jag har alltid jag behöver här i byn...hade inte klarat att ta mig någon längre stans idag =(
 
Hoppas ni får en fin dag!
 
Glad Alla Hjärtans Dag på er!
 
 
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0