Joolz Day och dagens mage

Är nog kär i min vagn!
Vår Joolz Day med svart chassi verkar passa oss riktigt bra.. hoppas nu jag kommer vara nöjd med den när Lillebror anländer. Annars får vi ju köpa en annan såklart ;) hahahha
 
 
Den står så fint inne på Lillebrors rum och bara väntar på att få bli körd. Är riktigt nöjd över att vi valde mörkgrå istället för helsvart. Blir ett annat liv i vagnen =)
 
 
Jag måste verkligen putsa spegeln i hallen. =)
 
Ja ni ser magen..vecka 29+1 (30)..den växer och gror och Lillebror är lika vild som vanligt!
 
Puss

Kommentarer
Postat av: Carro - I väntan på bebis nr. 2

Den är så jäkla snygg den vagnen! Du måste skriva om den sen när du kört lillebror i den ;) Jag är så nyfiken på den haha!

Svar: Eller hur!! ska absolut skriva om den sen ..;)
Linnéa

2013-02-21 @ 21:49:38
URL: http://comse.blogg.se/pluttisen
Postat av: Amanda

Riktigt snygg vagn!:-)

2013-02-22 @ 05:53:07
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0