Dejt!

Igår hade vi en spontandejt, jag och the Love of my life. Lite snabbt bestämde han att vi skulle gå på hockey. Jag är inte sen när jag får en chans att komma utanför denna lägenheten. Fina grannen Nelly kom in och satt hos kidsen när dem sov. Hon är så himla duktig med Kidsen och dem älskar henne. Kan inte blir bättre =)
 
Det var sista hemmamatchen för Mif och tyvärr räckte det inte hela vägen. Nya tag nästa säsong.
Jag och A satt och pratade om skyddsnäten som finns bakom målburarna och kom fram till att det var en bra uppfinning för en puck vill man inte ha i huvudet.
 
Tror ni inte en puck åker över nätet och slår i en vägg och landar i A´s hand hahahaha. Det sjukaste jag sett.
Måste betytt något bra =)
 
 
 
Nu har jag precis klippt honom inför dopet vi är bjudna till imorrn. A tog ut en ledig dag och barnen är lediga från förskolan. Riktigt mysigt med en fri dag mitt i veckan och ännu mysigare att gå på dop mitt i veckan.
 
ikväll är det Greys anatomy. tjohoo!
 
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0