BB outfit

Hellooo
 
Allt bra?
Jag vaknade med världens huvudvärk imorse, kändes som att någon slog mig med en hammare i huvudet precis sån huvudvärk jag fick med Jamie och Julia när mitt blodtryck började strula, tror ni jag blev livrädd? Jag tog två panodil och somnade om 1 timme innan jag skulle bli hämtad av Mimmi. Vaknade och huvudvärken var som bortblåst. Sååååå skönt.
 
Fick i mig lite frukost och sen kom Mimmi, vi åkte till babyringen där hon skulle köpa det sista nödvändiga till Lilla flickan och jag gick där och tog på dinglis snutten men har man köpstopp så har man haha så det blev ingen snutte idag. När vi var klara cruisade vi vidare till Emporia där vi tog en liten shoppingrunda och jag köpte INGET....ååh majjj gahd. Sen tog vi en lunch på Jensens där vi fick snackat av oss rejält. Vi gick som två ankor och vaggade fram och tillbaka hahaha, kan tänka mig att det måste sett roligt ut för förbipasserande.
 
Mimmi körde mig hem och nu sitter jag här och käkar jordgubbar och dricker lite Pepsi Max.
 
Jag har idag påbörjar min sockeravvänkning vad gäller godis för nästa vecka har jag tid för glucosbelastning hahahah. Dags att bli lite nyttig för allas skull =).
 
Tror jag fått ihop Lillebrors första kläder som A ska få klä på honom på BB. Mycket möjligt att jag hinner ändra mig ett par ggr innan och känner jag mig rätt lär jag ha med mig ett par uppsättningar kläder att välja mellan när det väl är dags haha.
 
Men än sålänge blir det detta..
 
 
Body från Po.p, hjälmmössa från Po.p och strumpor från Po.p (troligtvis för stora) och ett par byxor från Lundmyr of Sweden. Nappen i nappburken är också från Lundmyr of Sweden och dem köpte A till Jamie när han låg i magen men han ville inte ta dem så tänkte koka upp den och packa med, kanske tycker denna lille killen om dem napparna.,.
 
Till detta kommer han matcha klockrent med sin randiga filt från Po.p också i marinblått. Klassiskt. Funderade ett tag på att ha något ljusblått och vitt att ha men tycker det är så svårt att hitta såna kläder i affärerna?! någon som har tips? vet att NEXT har jättemycket sånt där puttigt så får åka dit när köpstoppet är hävt och titta runt lite.
 
Snart går vi in i vecka 28 och jag har bestämt att från vecka 30 är det okej att börja med checklistor haha. Behövs verkligen kollas igenom vad vi har och inte har så man hinner ordna och fixa med det.
 
Har uppdaterat lite i napplådan..vill ni se senaste?
Coola nappar från ESKA med text som känns klockrent =)
 
Nu ska jag fortsätta mumsa på mian jordgubbar!
Ha en fin dag.
Puss

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det kommer att bli en stilig liten herre på bb. :) älskar randigt!

Svar: Ja men visst haha =) kan ju vara så att han råkar hamna på samma BB rum som sin blivande fru och måste göra ett gott första intryck haha
Linnéa

2013-02-04 @ 14:17:00
URL: http://lamadjur.blogg.se
Postat av: Amanda

Men åh så fint! Har vanligtvis svårt för po.p och deras retro kläder men det randiga är helt underbart ju!:-)

Svar: Ja dem har mycket konstigheter inne på Po.p men det klassiska randiga är ju sååå fint och sen är deras vindfleece oslagbara =)
Linnéa

2013-02-04 @ 19:43:36
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se
Postat av: Stina

Börja med checklistor? Det har jag redan gjort för flera veckor sen' hahaha

Svar: jag började idag hahaha...jag är helt rädd att jag ska stå sen utan något att göra de sista veckorna men fan det kliar så förbannat i fingrarna hahaha.. igår tog jag av skydden på vagnen. Det kändes rätt mäktigt!Vad skönt att jag inte är tidigt ute med checklistor då..då ska jag fortsätta utan dåligt samvete ;)
Linnéa

2013-02-04 @ 21:11:01
URL: http://stinolino.wordpress.com
Postat av: madeleine

Hej
Jag undrar var du köpt den söta nappburken. Har letat länge men inte hittat någon. Kram

Svar: Denna burken har jag köpt på Cervera på gågatan för 3 år sen men den finns också i en butik här i Limhamn som heter Linnéa nånting haha.
Kram
Linnéa

2013-02-04 @ 22:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0