Ballerinaskor om Julia själv får bestämma

Gjorde en liten beställning från H&M förra månaden och Julia fick vara med lite och bestämma färg och sådär. Hon fastnade för ett par ballerinaskor och det fanns i massvis med olika färger ...
 
 
Dessa valde hon!
Jag älskar färgen. Problemet är att hennes garderob mest består av marinblått, vitt och rött. Så nästa shoppingrunda får innehålla lite mer pastelliga färger. 
Var inne på H&M igår och blev helt paff så mycket fina vår och sommarkläder dem fått in till tjejer!! 
Har bojkottat h&M ett tag för det varit så tråkigt utbud till barnen men nu jäklar har dem hittat rätt. Ska bara vinna 1 miljon först sen ska jag shoppa loss haha.
 
Fan nu blev jag shoppingsugen. Tur jag inte kan ta mig ut från lägenheten vissa dagar, det hade blivit dyrt.
 
Nu längtar Jullan iallafall tills hon får använda sina nya skor. Kan ju redan nu gissa att den guldiga fronten lär slitas upp direkt. 
 
Puss!

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Idag har H&M klubbdag och det gäller även på nätet!!! Spalta ballerina ツ Kram

Svar: är det då 10% på hela köpet? jag var där igår och köpte en klänning till Julia och en piké till Jamie och fick 10%. Älskar rabatter haha kram!
Linnéa

2013-02-27 @ 13:08:58
Postat av: Magdalena

Det är 10% rabatt på hela köpet idag i butiken och fram till 3 mars är det oxå på nätet samt fri frakt. Rabattkoden är 0428 :):) Hoppas du har fått njutit lite av solen idag!!
Kramar

2013-02-27 @ 16:34:53
Postat av: Amanda

Åh så fina!

2013-02-27 @ 18:58:34
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0