Akupunktur nr ??

Hade ett bra möte hos Barnmorskan idag. Hon hade en ssk student med sig,. denna gången en kille. Förra gången vart det en tjej. Tycker det är så roligt när dem är med, han skulle ta mitt blodtryck och pumpade upp till över 200!! och det tog lååååååång tid innan han fick släppt ut luften. Min arm var helt död efteråt haha. Blodtryck och Urin var fint iallafall!
 
Fick 11! nålar idag. Slapp ligga på britsen idag, skönt. Vi pratade mycket om mina känslor nu,.. jag berättade att jag börjar känna mig så nere och så sa hon att om det blev värre så skulle hon skicka in mig så jag fick prata med någon läkare och se om jag skulle må bättre av att gå på lite samtalsterapi. Asså jag menar, det får ju inte gå så långt. I fredags var jag riktigt nere och jag hoppas att jag slipper det!! kommer göra allt för att inte sjunka ner under isen som Barnmorskan uttryckte det haha.
 
Nä så farligt är det inte, men det kändes skönt att berätta för henne att jag känt mig tom och nere. Det kan ju vända så snabbt. Jag vill absolut inte drabbas av någon förlossningsdepression och sånt. Jag är iallafall duktig med att inet hålla inne med mina känslor allt för länge, tror det kan blli farligt om man håller allt för sig själv.
 
Jag tycker att det känns lite lättare nu när jag pratat med barnmorskan och fått lite Pepp och goda råd och bra ord.
 
Kan ni ens fatta att vi entrar vecka 30 imorrn!! det är liksom nedräkning på riktigt. Jag är så nyfiken på Lillebror!
 
Nu ska jag vila så att Akupunkturen ger en bra effekt!! imorrn är detdags för Flödesultraljud och läkarbesök på KK.
 
Lejter gejtor!
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0