8 Sanningar om mig

Fick en utmaning av Amanda där jag skulle skriva 8 sanningar om mig själv. Några av Amandas sanningar är ju mina sanningar!!
 
* Jag är Pepsi Max beroende.Kan dricka en hel flaska om dagen. Jag vet det är ILLA!
 
* Jag äter godis varje dag, kan finnas få undatag.
 
* Barnvagnsberoende. Har ägt 22 vagnar men har bara 2 barn. Jag kan gå i barnvagnsbutiker i flera timmar för att känna och klämma. ( inflikar som Amanda att mitt barnvagnsberoende började i smååldern då jag bytte dockvagnar oftare än underkläder. Hade alldeles för många och min Mamma tog mig tilloch med ledigt från skolan en dag för att åka och köpa en ny dockvagn) Jag lekte med dockor alldeles för länge.
 
* Jag fick jobb som Au-pair i London året jag skulle ta studenten men tackade nä i sista sekund. När Jamie var två månader fick jag ett erbjudande om att bli Au-pair i USA till en jättetrevlig familj i soliga Florida. Lite försent dock.
 
* Jag duschar mitt hår en gång i veckan och borstar ALDRIG det!
 
* Jag är perfektionist när det kommer till tvättning av kläder. Jag drar i alla sömmar i alla plagg även strumpor och underkläder, det tar en jävla tid. Ingen annan får tvätta i detta hushållet.
 
* Jag luktar på nästan allt! många ggr om dagen sniffar jag på mina fingertoppar av någon konstig anledning.
 
* Jag är typ döv och ofta när folk pratar med mig och jag inte hör så låtsas jag att jag har hört för jag vågar inte säga Va för många ggr haha. (döv = vaxproppar)
 

Skickar utmaningen vidare till Sussi
Puss
.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hahaha jag luktar också på allt! Så jävla stört!

Svar: fan vad skönt att det inte bara är jag hahaha!!
Linnéa

2013-02-26 @ 20:58:29
Postat av: Sussi

Haha tack =) Nu måste jag ju fundera lite... 8 sanningar... hmm.. får tänkta till lite nu :P

2013-02-27 @ 07:23:08
URL: http://www.tussilulls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0