3D ultraljud

Vi hade ju ett extrainsatt ultraljud idag och jag hade snackat med Lillebror att han minsann fick visa sig lite idag ..
Tror ni han lyssnade?
Nä denna busen ligger dubbelvikt än en gång med både fötter och händer för ansiktet och skulle absolut inte visa oss sitt fina ansikte. Han är en liten anonym kille.
 
Vi fick ändå några bra bilder så jag tänkte dela med mig av två..
 
 
En arm, mun, näsa och ögon. Han ser nästan ut att smila lite.
 
 
plusmunnen som påminner så mycket om Julias!! jag undrar så vem han kommer likna om han ens kommer likna någon =).
 
Vi fick iallafall se honom dricka fostervatten och så sträckte han  ut tungan åt oss... 
Han låg och mös med moderkakan som en kudde precis som på rutinultraljudet. Det är så mäktigt att få se honom på detta sättet.
 Puss

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Mysigt att ni fick se er lille kille igen :) var gjorde ni det? Vi ska få se vår i början på april & längtar så! Íkväll kände jag han hicka för första gången och kändes häftigt ;) Kram

Svar: Ja det var det verkligen =), vi gjorde det på KK det var ett extra ul eftersom jag ställt upp som "testperson" för flödes ul förra veckan. Är det ert vecka 32 ul då i april? Vi får se vår anonyma bebis i mitten på mars..längtar =)Visst är det häftigt att man kan känna sin bebis hicka! haha

Kram
Linnéa

2013-02-06 @ 22:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0