Spänd och nervös

..inför dagens barnmorskebesök.
Idag har jag typ bara suttit på rumpan för att få ett så bra blodtrycksvärde som möjligt om ett par timmar!! jag har INTE tid att åka in på kontroll på KK idag. ICKE!
 
När A slutat jobb, kommer han och kidsen och hämtar mig hos Barnmorskan sen är det hem och förbereda så mycket som möjligt inför imorrn. 
Imorrnbitti ska jag ÄNTLIGEN klippa mig haha och sen ska allt inhandlas till kalaset. 
Blir jäkligt stressigt imorrn men så blir det ibland.
 
Var är solen idag?
Jag bara hoppas på att det inte börjar regna när jag ska traska bort till BM. Jag kan inte direkt skynda undan från regnet haha. Dessutom är det rätt svårt att få plats i gummistövlarna nu när vaderna svullnat så... 
 
Nu ska jag göra mig iordning,.. försöka få fason på fågelboet till hår och slänga på lite mascara för att försöka få bort uppmärksamheten på mina extremt fula pigmentfläckar i ansiktet. Jag ser sååååå smutsig ut hahaha.
 
Hoppas ni får en fin fredag och en hääärlig helg. Lejter!
Och håll nu tummarna att allt ser bra ut idag :)
 
Puss

Kommentarer
Postat av: Linda

Hur går det med dig? Tænker på dig och tittar inom titt som tætt før att "se efter dig"....

Svar: jodå, jag kämpar på =)... har haft en hektisk helg men nu så =)
Linnéa

2013-04-21 @ 03:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0