Ingen inspiration

Jag önskar att jag hade massa roligt att skriva här..men just nu går jag på sparlåga deluxe!
Kroppen och hjärnan samarbetar inte för 5 öre.
 
Det jag ser fram emot nu är helgen. Vi ska fira Jamie! kan inte fatta att han fyller 5 år nästa vecka..
Jag har varit mamma i 5 år..mäktigt.
Han är nog världens mest empatiska människa. Känslig och en riktig sportfåne. Bra kombo tycker jag!
Han har haft många jobbiga trotsiga perioder men nu är han inne i en lugn period och där han verkligen tyr sig till mig. Jag insuper varenda sekund av det.
 
Han är såklart en minitonåring med en stark vilja. Han försöker alltid att få sista ordet men ger med sig ganska snabbt när han inser att det är lönlöst. Annat är det med lillsyrran som är envisare än envisast.
 
Jamie är en liten kille med stort hjärta! 
Hans stora intresse är Hockey och innebandy just nu..men sport överlag fyller hans vardag.
 
Han längtar efter sina kalas. För visst blir det kalas hela helgen. Mitt blodtryck kommer go bananas efter denna helgen haha. 
 
Nä jag återkommer när jag har något mer vettigt och kul att skriva om!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0