Bröllop nr 3 av 3

Sååååå
 
Året 2012 har gått i kärlekens tecken! våra vänner har fått varandra och kan nu joina giftasklubben där jag och min Man varit medlemmar sen 2010. Mycket mysig och underbar klubb. Jag älskar att vara gift. Inte för att det ändrar min kärlek till honom men jag känner att min lilla familj är enad och ett! Vi heter samma och jag är någons fru. Underbar känsla.
 
Dagen före hjälpte vi till att fixa i lokalen. Jag knöt rosetter på stolar tills mina fingrar blödde...typ ;). Det blev mycket fint!
 
Min outfit som jag panikköpte kvällen innan bröllopet. Mycket lackad outfit! dösnygg!!!
 
Vigseln mellan Micke och Maja låg oss varmt om hjärtat då Micke är Andrés bästa vän tillika Bestman. Barnens gudföräldar och förebilder.
 
André var väldigt nervös, han skulle hålla tal. Och viiiilket tal han höll. Tårar sprutade från alla håll och kanter och min André grät han med. Jag var så stolt över honom när han stod där och visade sin tacksamhet för deras vänskap och gav kärleksförklaringar till höger och vänster. Mycket stolt över honom. Kan säga att jag grät som en liten bebis =).
Vigseln hölls i Skanörs kyrka. Brudparet strålade.
Festen hölls sedan här i Malmö och det blev goda snittar till fördrinken och en trerätters plus tårta lite senare.
 
Hann to m roffa åt mig en korv med bröd innan vi begav oss hem.
 
Lite bilder?
 
 
Ja sista bilden får tala för sig själv. =)
 
Nu är det lyckliga Tu i NewYork. Vi har skickat med en önskelista på vad dem ska ta med sig från staterna... så får vi se vad det blir =).
 
Nu ska jag ut och möta upp min fina man som precis varit och hämtat VÅR bil! nu är det slutlånat av Svärmor. Stackars henne. Vi har ockuperat hennes lilla bil med barnstolar som tar upp halva bilen. Barnen har smutsat ner den med sina smutsiga förskolekläder men nu får hon ha sin bil ifred. Och det är hon nog glad för, vi hade den mer än vad hon själv hade den...Tack för Lånet!! =)
Du kan få låna vår bil när du vill ;) haha.
 
Puss å kram på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0