Spännade

Idag ska jag hämta barnen på förskolan för första gången på nästan 4 veckor!
Min fina Man har tagit på sig att både lämna och hämta eftersom jag har svårt att gå längre stunder. Det tar ändå ca 15 minuter att gå till förskolan. Ännu längre nu när jag går med myrsteg för att inte belasta bäckenet för mycket.
 
Anledningen till varför jag ska hämta idag är för att A har personalmöte ikväll på jobb. Det ska bli riktigt roligt att hämta dem! vet inte om dem kommer tycka detsamma. Nu är de så vana att A hämtar och lämnar och då kan dem lätt tycka att det blir riktigt trist att morsan kommer haha. nr 1 kommer Jamie nog lacka lite för att han kommer tvingas gå hem, annars åker dem ju bilen. Nr 2 är Jullan troligtvis kommer decka i vagnen på väg hem eftersom hon kommer ha chansen att ligga och softa i minst 20 minuter ... 
Det blir nog bra =)
 
Imorse när jag vaknade la jag mig på ryggen och strök handen över magen som vanligt och kände en hård liten klump längst ner..ungefär lika stor som en apelsin..tänk att i den där "apelsinen" ligger en liiite liiiiten människa. Det är helt sinnes!
 
Snart går vi in i v 12. Den magiska veckan. Baaaara ett par dagar kvar. Då passerar vi milstolpe nr 2. 
På onsdag ska jag till min underbara barnmorska. Inskrivning på riktigt. Förra gången hamnade det i skymundan då vi fokuserade på akupunkturen och mina smärtor istället. På inskrivningen tas det blodprover, kissprover och lite smått och gott. Blodtryck mäts och så ska jag få akupunktur. Gör så satans ont att sätta nålarna men sen känns det faktiskt liiite bättre ..hoppas detta kommer hjälpa mig.
 
Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0