Pheew

Shiiit vad jag har suttit i telefonkö idag! sammanlagt 1 h 45 min. Men nu verkar det som att allt har löst sig! 
Nu ska jag bara ha tag i sjukgymnasten också. Var upptaget precis...suck.
 
Uppdate: telefonsvarare. ja ja.
 
SItter just nu och planerar lite inför Julias kalas på lördag. Hon fyller egentligen år på söndag men vu har bestämt oss för att fira henne helt på lördag. Alltså lura henne att tro att det är hennes födelsedag hahaha. Det blir mindre förvirrande och vi får fira henne med sång och god frukost och massa paket på morgonen innan gästerna kommer. Hon är ju faktiskt född tyyyyp den 27. Fast 13 minuter över midnatt..haha.
Hon lär inte fatta ändå..inte som att hon kommer titta efter i almenackan och bara..eeeeh Hallååååå, jag fyller faktiskt år imooooooorrn!
 
Ja nä..vi kör lureri lurera denna gången. 
Vi skippar smörgåstårta. Vi beställde en pippi tårta igår. Hoppas den blir som vi vill ha den nu... 
Vi frågade Julia igår vad hon tror hon får på sin födelsedag och det första hon sa var ..-en Pippi tårta!!
Det blir en glad Julia på lördag =)
 
Imorrn ska jag baka lussebullar i mängder. Och så ska det köpas lite godis till fiskedammen.
(vår 2åring på sin riktiga födelsedag förra året)
 
Nu är jag hungrig. 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0