It´s alive!

God kväll!
 
Har slagit mig till ro i soffan efter en fartfylld dag. 
Dagen började med Läkarbesök där läkaren konstaterade foglossning och förlängde min sjukskrivning. Hon ville att sjukgymnasten skulle ordna så jag kunde få börja med vattengympa så det ska jag ringa henne om imorrn.
 
Efter läkabesöket släppte A av mig på jobbet. hälsade på alla kollegorna och pratade med chefen. Sen var det dags för ett besök hos barnmorskan igen och denna gången fick jag en nål i vardera fot. En nål i vardera hand. En nål i vardera under arm och en nål på vardera sida höft. Måånga nålar. 
 
Vi lyssnade också efter bebisen och fick höra hjärtslagen <3..läääänge och vi hörde hur den sprattlade runt där inne då den slog i dopplern ett par gånger. Jag grät och barnmorskan sa att allt lät superfint och det var ett bra tecken att den rörde sig som en virvelvind haha. Nästa gång skulle vi spela in hjärtljuden tyckte BM. Har jag sagt att hon är bäst?!
 
Fick ny tid till barnmorskan nästa vecka för akupunktur och lyssning på bebis..tjohooo!! 
Vad allt känns mycket verkligare nu =)
 
Imorrn blir det till att ringa en massa samtal och klydda med FK och Hrut om sjukskrivning och pengar och grejer. Fy det är det värsta jag vet.
 
Puss puss
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Madeleines.se - FotogladGravidMamma

Det är så speciellt att kunna följas åt så, undrar vem som får liten först? Hihi :D

Kramar

2012-10-24 @ 21:42:26
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0