Foglossningsbälte

Jag letar bälte!!! som en tok. MÅSTE ha ett NUUUUU
 
Min sjukgymnast lånade ut ett bälte till mig men nu var jag tvungen att lämna tillbaka det för dem får inte låna ut bälten egentligen. Så nu har jag kollat igenom hundra miljoner sidor på nätet. Men hittar inte det jag hade..finns många som liknar men jag tyckte mitt var såååå bra =(.
 
Jag sliter snart av mig håret. Jag kan inte gå många meter utan bältet.. så det känns lite halvbråttom med ett. Någon som vet var man kan köpa bälte i affär?! i malmö... har bara hittat internetsidor.
 
 
Hittad här..
 
Får väl kanske klicka hem detta. Helt okej pris också!
 
Puss på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mitt emot Apoteket på södervärn ligger en sjukvårdsbutik. Kommer inte ihåg vad den heter men jag köpte mitt där. Sjukvårdsbutiken eller ngt liknande tror jag det heter. / Denise

Svar: Ja , jag tänkte på den butiken också! ska åka och kolla imorrn, hittade adressen som min sjukgymnast gav till mig till en annan butik som säljer bälte så det får bli en tur till stan imorrn.. =)
Linnéa

2012-10-29 @ 20:43:47
Postat av: madelaine

Finns en butik vid centralen som säljer gula rehabs bälte..liggerpå den gatan bussarna kör på upp mot centralen från hansa companiet..

Svar: Ja det är den adressen jag fick av sjukgymnasten ..tack för vägbeskrivningen!
Linnéa

2012-10-30 @ 06:33:55
URL: http://mamamad.se
Postat av: Therese

Jag hade ett sånt och det funkade bra för mig. Hade dock inte så stora problem av fogarna utan mest av tyngden och trycket ner från magen. Men syrran använde det för fogarna och gör det fortfarande.

2012-10-30 @ 16:15:45
URL: http://Http://familjenengman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0