Tröttmössa

Jag är så satans seg på morgonen. Jag går upp med A och hjälper honom med kidsen innan dem åker till förskolan. Sen bäddar jag ner mig igen och tittar på tv en stund sen deckar jag som en som aldrig fått sova förr!
Ställer kl på 8.30 så jag kan dra mig lite...när klockan ringer så snoozar jag till iallafall 10.00.
 
Idag tvingde jag upp mig själv 9.30. Frågade mig själv varför är det så svååårT?!?!
 
Jooo, för att jag inte har något att vakna för...förstår ni? jag har inget planerat på dagarna. Idag stod det dusch och tvättning av hår på agendan. WOW!
Jag är så rastlös att hela kroppen kliar.
 
Idag tänkte jag om jag skulle flytta in Julias rum till Jamie och Jamie´s rum till Julia. Det är ju inga tunga grejjer som ska flyttas utan bara leksakerna. Jag skulle kunna prova. Och så slutar jag om det gör för ont.
 
Kan man bli mer deppig än vad jag är just nu?
Klagar och gnäller. Jag borde istället vara så jävla glad över att jag är frisk, barnen är friska och A är frisk. Vi har en liten bebis i magen som verkar må bra och som växer och gror. 
Jag försöker vara positiv men ibland blir det bara för mycket.
 
Jag skulle kunna åka in till stan och gå en liten snabb runda. Men det är ett alldeles för stort projekt tycker jag. Jag hatar att jag måste gå med mina kryckor. Jag skulle kunna lämna dem hemma men då lär jag inte kunna röra en fena på hela kvällen/natten och morgonen därpå.
Måste hela tiden väga, för och nackdelar.
 
Nu har jag fått spy ur mig lite. Nya tag! 
Idag blir en bra dag!
 
 
Dagsfärsk bild på lilla kulan som växer. Idag är vi i v 13+5. På torsdag går vi in i vecka 15.
 
Puss
 
 

Kommentarer
Postat av: Sussi

Åh, vad jag känner igen det där! På min lista stod det BARA hårtvätt.. Hahaha. Hade vi varit grannar skulle jag kilat över med något nybakat så skulle du fått lite sällskap :)

Kramar.

Svar: Ja det hade ju inte varit helt fel med en granne i samma situation och nybakat, ännu bättre haha. Ni får flytta hit så länge ahhaha.Kram!!
Linnéa

2012-11-06 @ 14:00:30
URL: http://www.tussilulls.blogg.se
Postat av: Therese

Tänkte på dig innan när ja tog fram mitt foglossnings bälte.
Om du inte har hittat ngt så gå in på gulare.com
Där köpte jag mitt. :)

Ta hand om dig!
Kram Therese

Svar: Tack! har köpt ett gula rehab eller vad det heter =). Abnormt stabilt.. tack för tipset!Kram!
Linnéa

2012-11-07 @ 09:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0