Nystart och Bebissängen

Ny dag, nya möjligheter?
Vi försov oss imorse efter en heldag på kalas igår. Men det gick snabbt och smidigt att klä på barnen och dem var snabbt iväg till förskolan. Jag hade så ont igårkväll och det satt i imorse också...bara längtar efter akupunkturen nu i eftermiddag.
 
A började ju bygga på sängen i lördags och nu behöver vi bara sätta fast bottenplattan, slipa sängen och sedan måla den. Perfekt sysselsättning för mig att pyssla med lite då och då =).
 
 
 
Fin fin!
 
Nu måste jag duscha och göra mig lite klar, det tar ju en liten stund att ens komma i badkaret ibland och då ska vi inte snacka om att klä på sig ;)...
 
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0