Moln -Spjälskydd och sängkläder

Har gått och förälskat mig i grått.
Det är så neutralt och fint. Passar både flickor och pojkar och går att kombinera snyggt med andra färger sen när vi vet könet på Mini (om Mini vill visa oss dvs).
 
Har älskat Moln serien från Färg Form Sweden, som Gunilla Axén designat.
Så det var ganska givet när jag kom över spjälskydd och sängkläder till spjälsängen i grått med Moln på!
Trodde först att det kanske skulle blir för mycket med både och, alltså kaka på kaka med så mycket moln men efter att ha googlat lite bilder så tyckte jag det var riktigt snyggt!
 
Blir det en liten flicka så kommer det bli så snyggt med lite rosa inslag och rosa sängkläder att byta/ varva med. 
 
Dessa klickade jag hem från Sovtex. Bra service och snabb leveranstid!
Så väldigt nöjd.
 
Nu blir det inget mer köp till Bebis förren efter Rutinultraljudet. Hoppas så att allt ser fint ut =).
 
Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna W | BF 2013 ♥

det är setet är så fint! :}

Svar: Helt inlöve i Moln och ugglor..haha. Blir nog mycket sånt =)
Linnéa

2012-11-20 @ 13:53:46
URL: http://mammawild.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0