Måndag,..

Allt bra?
Igår var jag sååååååååå trött efter en heldag ute. Vi var först på Vellingeblomman och barnen var inte jätteimponerade. Dem var helt inne på att se åsnan och massa tomtar men blev besvikna. Stackars åsnan stod i ett mörkt litet rum med ett lamm. Julia tyckte helt klart det var roligt med alla tomtar men Jamie fattade att det var en butik och suckade och stönade haha.
Köpte inga tomtar men däremot luciakrona till jullan. Vi hade ju en klar tärnoutfit till henne men det dög inte. Hon skulle minsann vara Lucia. Och det är ju klart hon ska om hon vill =)
 
 
Efter vellingeblomman åt vi kinabox på Foodcourten på svågertorp. Och så en runda in på Barnens hus och Babyproffsen och rusta.
 
Väl hemma Möblerade vi om. Jamie bor nu i det lilla rummet vilket passa honom betydligt bättre. Han har mycket små krimskrams leksaker och behöver inte så stor plats. Julia däremot ligger inne med värsta köket, barnvagnar och barnsängar och allt vad det nu heter och behövde större plats helt enkelt. Bebisens spjälsäng ska stå där inne sen också. A ska bygga en liten säng som jag ska ha bredvid mig där bebisen får sova under amningstiden precis som vi gjorde med Julia.
 
Barnen verkade trivas på sina nya rum och somnade gott i sina sängar.
 
A åkte iväg och spelade badminton när kidsen lagt sig och jag halvslumrade i soffan. När A kom hem var jag så obeskrivligt trött och mina fogar var inte att leka med.
 
Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0