God kväll

Sitter med värsta ontet just nu,..
Inte så konstigt med tanke på att jag varit ute nästan hela dagen idag. Har ändå gått med kryckor och bälte. Fan vilken osis.
 
Blev en snabbrunda på Svågertorp med grannen och hennes lilla Bebis. Sen skulle hon åkte till BVC och då gick jag bort till IKEA och väntade på min syrra. Vi hade bestämt lunchdejt på Ajkiiija..
 
Köpte lite smått och gott och fick köpa en plastkasse med långa band för att kunna slänga upp på axeln. =)
Åkte med syrran åt hennes håll och hoppade av på A´s jobb och väntade där tills han slutade. Sen åkte vi och hämtade kidsen tillsammans...dem blir så glada då!
 
Jag bestämde att det skulle bli tacos till middag...Jamie åt 3!! st. Dock utan kött men med grönsaker och allt därtill. Jag tryckte i mig 2 och mår sjukt illa nu.
Inte tillräckligt illa tydligen för jag ska äta lökkorv nu,...ni  vet sån man äter till Julen. Asså när vi gick på Willys blev jag så satans sugen..så det ska jag mumsa i mig tillsammans med lite pepsi max.
 
Imorrn byter vi vecka ...går inte i vecka 17!! helt sjukt. ..skriver mer om det imorrn.
 
 
Fick bli instagrambild. Lite tråkigt I know...
 
Lejter gejtor!
Puss

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh så gott med tacos! Vad heter du på instagram förresten?:-)

2012-11-21 @ 21:28:38
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se
Postat av: Sussi

Har du blivit fram- eller tillbakaflyttad? Jag misstänker starkt att jag kommer bli tillbakaflyttad efter UL om två veckor...BM har alltid varit några dagar före det som UL visat. Ska bli spännande att se vad det landar på =)

Svar: Jag har under mina tidgare graviditeter blivit tillbakaflyttad ett par dagar. Denna gången tror j´jag det skiljer någon dag bara om dem ändrar BF datumet. Jag längtar som en tok till UL! =)
Linnéa

2012-11-21 @ 22:49:46
URL: http://www.tussilulls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0