Få dagarna att gå

Det är svårt att få dagarna att gå hemma, jag skulle trivas så mycket bättre på jobb. Men kan man inte så kan man inte.
Så för att få dagarna att gå så har jag turen att ha många gravida och icke gravida kompisar som antingen är sjukskrivna, föräldrarlediga eller jobbar obekväma tider vilket betyder att dem kan umgås med mig på dagarna ;). Så det blir mycket fikor...
 
Om det så bara är för en liten stund så ger det mig enormt mycket energi. 
 
Idag bestämde jag och Emma oss för en frukost på Espressohous här i Limhamn. Där gick två timmar, sen tog vi en kort prommis i byn..bl a in på Willys. 
Där vart det fullt pådrag. En gubbe som trillat ihop, två ambulanser och 5 sköterskor som höllt på med den här gubben. Så inte så bra ut. Han låg precis vid ingången så vi fick nästan klättra över dem.
 
Nu sitter jag hemma igen. Dricker en Pepsi Max och käka hallon. 
 

Tog en frukostklassiker...
 
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag älskar frukost på espresso house!!:-)

2012-11-20 @ 21:03:43
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se
Postat av: Amanda

Jag älskar frukost på espresso house!!:-)

2012-11-20 @ 21:03:56
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0