Akupunktur nr 8

Känner mig som en helt ny människa typ!
Min Barnmorska tankar mig med så jäkla mycket energi varje gång jag är där...välbehövligt.
Jag bröt ihop hos henne idag, hon hade väntat på det. Jag har försökt att alltid bara vara positiv hos henne eftersom hon själv är så positiv och glad, men en trött smärtpåverkad Nea kunde inte hålla tillbaka idag. 
Fick den gosigaste kramen och lite nålar på det =)
 
Idag fick jag en nål i vardera fot. En nål i vardera ben. En nål i vardera höft. En nål i vardera hand, denna gången på utsidan av handen. (ONT). Och en nål i vänster arm. 
Fick ligga och slumra i ca25 minuter. Väldigt skönt.
Vi lyssnade på Bebisen vars hjärta slog jättestarkt och fint. Bebisen verkar växa på bra. Idag är det precis 2 veckor till Rutinultraljudet...längtar!
 
Nä nu ska jag passa på att vila en stund innan barn och man kommer hem.
Imorrn är det dags för ett besök hos sjukgymnasten.  Tur man har lite att göra på dagarna!
Jag och min fina Man i somras. En av de roligaste kvällarna var hos Matte och Moa... oförglömligt! haha
 
Uppdaterar lite senare ikväll med bilder från kvällen.
 
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Emma

Skönt att akupunkturen fungerar. Själv trodde jag helt ärligt mitt bäcken bröts på mitten idag. Tycker det är så kul att höra att akupunkturen tar lindrar smärtan, det är du värd:)

2012-11-26 @ 16:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0